FU - Forretningsudvalget

Forretningsudvalgets opgaver:
 Regnskab:

  1. Behandle og koordinere budgetforslag fra udvalgene
  2. Udarbejde hovedbudgetforslag i samarbejde med kassereren
  3. Det samlede budget indstilles til godkendelse i bestyrelsen
  4. Behandle ansøgninger om budgetoverskridelser
    Ansøgninger om budgetoverskridelser over kr. 5000,- forelægges bestyrelsen
    Ansøgning om budgetoverskridelse op til kr. 5000,- afgøres af FU
     
     
    Referater:
     
    FU laver skriftligt referat som opbevares af sekretæren for FU.
     
     Sponsor aftale:
     
    FU er ansvarlig for OK aftalen.
     
     Ansvarlig for indkøbsaftale:
     
    Vi har indkøbsaftale med Sport 24 i Vejle. Benyttes når der skal købes tøj/udstyr til de enkelte afdelinger i HGU. Aftalen er gældende pr. 1. maj 2013.                         
     
     Andre opgaver:
    Udarbejde indstillinger til bestyrelsen til beslutning på baggrund af modtagne emner/forslag fra udvalgene og egne forslag/ideer.
     
    Udarbejde forslag til vedtægtsændringer
     
    Bistå udvalgene med råd og vejledning ved budgetlægning m.m.
Udviklingsgruppen:

Som en udløber af DM i foreningsudvikling er der dannet en gruppen tilknyttet direkte til Forretningsudvalget (FU) som løbene tager sig af udvikling af foreningen.

Nogle målene er:

• Inspiration til at gå nye veje
• Hjælp til at udvikle en attraktiv forening
• Støtte til at holde fokus på udviklingen
• Opmærksomhed fra andre foreninger
• Mulighed for at sætte vores forening på landkortet

Gruppen er pt. uden medlemmer - opgaven varetages lige nu af FU
Klik på en fil for at downloade.
Kontaktpersoner fra FU til afdelingerne (0.1 Mb)
Fordeling af ansvarsopgaver i FU (0.1 Mb)
Vedtægter - HGU (8.1 Kb)
Samværspolitik - HGU (82.5 Kb)
HGU | Multihus Højen | Jenlevej 5, 7100 Vejle | CVR-nr 30405072